باشگاه مشتریان ، CRM ، تیکتینگ و اتوماسیون بازاریابی خانه وب یک راهکار کامل آنلاین مارکتینگ برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان برای سازمانها و کسب و کارها است
در دنیای دیجیتال امروز، داده‌های مشتریان به‌تنهایی ارزش چندانی ندارند، مگر آن‌که به‌درستی جمع‌آوری، یکپارچه، تحلیل و استفاده شوند. زیرساخت اطلاعات مشتریان (CDP) در بستر DXP خانه‌وب، یک راهکار پیشرفته برای ساخت یک نمای ۳۶۰ درجه کامل از مخاطبان و مشتریان شما است. با این روش می‌توانید برای هر مخاطب یک تجربه جدید بسازید. با استفاده از ابزارهای تحلیل‌گر وب، باشگاه مشتریان، اتوماسیون بازاریابی و غیره می‌توانید مخاطبین را جذب کرده و کمپین‌ها و محتوای خودتان را در راستای جذب مخاطبین بیشتر و برندینگ تحلیل نموده و بهبود بخشید. با استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی مانند فروم، گپ، نظرسنجی، محتوا و غیره مجموعه‌ای از مخاطبین با رفتارهای مشابه را ارزیابی نمایید.

ویژگی های مهم زیرساخت اطلاعات مشتریان

شخصي‌سازی محتوا - پرتال سازمانی

شخصي‌سازی محتوا

شخصی‌سازی محتوا کمک می‌کند بازدیدکنندگان و کاربران سایت، محتوایی را که بیشتر مورد نظر آن‌هاست و منافع آنان را تأمین می‌کند ببینند که باعث می‌شود شما لیدها و تبدیل‌های بیشتری داشته باشید. استفاده از تقسیم‌بندی مخاطبین و شخصی‌سازی باهم، به شما کمک می‌کند که چه نوع محتوایی را برای چه نوع مخاطبی طراحی کنید.
  • شخصی‌سازی محتوای ارائه شده
  • تحلیل میزان استفاده
  • تعریف قوانین شخصی‌‎سازی محتوا
  • انعطاف‌‎پذیری برای توسعه دهندگان

تمام ویژگی های زیرساخت اطلاعات مشتریان