در دنیای دیجیتال امروز، دادههای مشتریان بهتنهایی ارزش چندانی ندارند، مگر آنکه بهدرستی جمعآوری، یکپارچه، تحلیل و استفاده شوند. زیرساخت اطلاعات مشتریان (CDP) در بستر DXP خانهوب، یک راهکار پیشرفته برای ساخت یک نمای ۳۶۰ درجه کامل از مخاطبان و مشتریان شما است. با این روش میتوانید برای هر مخاطب یک تجربه جدید بسازید. با استفاده از ابزارهای تحلیلگر وب، باشگاه مشتریان، اتوماسیون بازاریابی و غیره میتوانید مخاطبین را جذب کرده و کمپینها و محتوای خودتان را در راستای جذب مخاطبین بیشتر و برندینگ تحلیل نموده و بهبود بخشید. با استفاده از ابزارهای شبکه اجتماعی مانند فروم، گپ، نظرسنجی، محتوا و غیره مجموعهای از مخاطبین با رفتارهای مشابه را ارزیابی نمایید.