باشگاه مشتریان ، CRM ، تیکتینگ و اتوماسیون بازاریابی خانه وب یک راهکار کامل آنلاین مارکتینگ برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان برای سازمانها و کسب و کارها است
راهکار بازاریابی آنلاین خانه وب یک نمای 360 درجه کامل از مشتریانتان را به شما می‎دهد، با این روش می‎توانید برای هر مشتری یک تجربه و یک روش جدید بسازید. با استفاده از ابزارهای تحلیلگر وب، باشگاه مشتریان و اتوماسیون بازاریابی می‎توانید مخاطبین را جذب کرده و کمپینها و محتوای خودتان را در راستای جذب مشتریان بیشتر و برندینگ تحلیل نموده و بهبود بخشید. همچنین می‎توانید با شخصی‎سازی محتوا و آزمون A/B از کانالهای مختلف محتوای کاملا هدفمند برای مشتریانتان ارسال نمایید که باعث افزایش نرخ فعالیت مخاطبین و ارسال مخاطبین با بهتری برای تیم فروش خواهد شد.

ویژگی های مهم

باشگاه مشتريان

باشگاه مشتريان

با استفاده از ماژول امتیازات مخاطبین در  باشگاه مشتریان خانه وب شما می‎توانید به صورت خودکار مخاطبین خود را امتیازدهی کرده و فروش خود را براساس امتیازات مخاطبین برنامه‎ریزی کنید.
  • تعریف قوانین امتیازدهی
  • هفت گام برای اجرای امتیازات باشگاه مشتریان
  • ساخت مخاطب برای تیم فروش
شخصي سازی محتوا

شخصي سازی محتوا

شخصی​ سازی محتوا کمک میکند بازدیدکنندگان و کاربران سایت، محتوایی را که بیشتر مورد نظر آنها است و منافع آنان را تامین می‎کند ببینند که باعث می‎شود شما لیدها و تبدیل​های بیشتری را داشته باشید. استفاده از تقسیمبندی مخاطبین و شخصی ​سازی باهم، به شما کمک می​کند که چه نوع محتوایی را برای چه نوع مخاطبی طراحی کنید.
  • ارائه محتوای شخصی‎سازی شده
  • تحلیل میزان استفاده
  • تعریف قوانین شخصی‎سازی محتوا
  • انعطاف‎پذیری برای توسعه دهندگان
تحلیلگر وب

تحلیلگر وب

تجزيه و تحليل متريك آمار سايت مانند ترافيكها ،بازديدها و منابع
ارتباط با مشتريان(CRM)

ارتباط با مشتريان(CRM)

  • شناسايي مخاطبان
  • يكسانسازی دادههای مخاطب(مشتری بالقوه) با مشتری(مشتری بالفعل)
  • استفاده از اطلاعات جغرافيايي برای مخاطب
  • نمايش و مديريت مخاطبان آنلاين
  • تعيين وضعيت مخاطبان
  • اطلاعات سازماني(مشتری حقوقي)
  • ...
آزمون A/B

آزمون A/B

 ايجاد نسخه‌های مختلف از اشياء و بهينه سازی آنها منطبق بر رفتار مشتری بر روی اشيا:
  • آزمون A/B
  • آزمون MVT
مدیریت یکپارچه کمپینها

مدیریت یکپارچه کمپینها

نظارت بر كمپينهای آماری مبتني بر ترافيك و تبديل گزراشات سيستمي به اطلاعات كاربردی مبتني بر فعاليت كاربران
ايميل بازاريابي

ايميل بازاريابي

ارسال ايميل بازاريابي جهت جذب مشتريان جديد با تشويق مشتريان موجود
اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسيون بازاريابي: پيكربندی چگونگي اجرا و پشتيباني فرآيندهای بازاریابی برای جذب مخاطبان و مشتریان است.

تمام ویژگی ها

مشتریان مرتبط