باشگاه مشتریان ، CRM ، تیکتینگ و اتوماسیون بازاریابی خانه وب یک راهکار کامل آنلاین مارکتینگ برای ارتباط با مخاطبین و مشتریان برای سازمانها و کسب و کارها است
راهکار بازاریابی آنلاین خانه وب یک نمای 360 درجه کامل از مشتریانتان را به شما می‎دهد، با این روش می‎توانید برای هر مشتری یک تجربه و یک روش جدید بسازید. با استفاده از ابزارهای تحلیلگر وب، باشگاه مشتریان و اتوماسیون بازاریابی می‎توانید مخاطبین را جذب کرده و کمپینها و محتوای خودتان را در راستای جذب مشتریان بیشتر و برندینگ تحلیل نموده و بهبود بخشید. همچنین می‎توانید با شخصی‎سازی محتوا و آزمون A/B از کانالهای مختلف محتوای کاملا هدفمند برای مشتریانتان ارسال نمایید که باعث افزایش نرخ فعالیت مخاطبین و ارسال مخاطبین با بهتری برای تیم فروش خواهد شد.

ویژگی های مهم

باشگاه مشتريان - پرتال سازمانی

باشگاه مشتريان

با استفاده از ماژول امتیازات مخاطبین در  باشگاه مشتریان خانه وب شما می‎توانید به صورت خودکار مخاطبین خود را امتیازدهی کرده و فروش خود را براساس امتیازات مخاطبین برنامه‎ریزی کنید.
  • تعریف قوانین امتیازدهی
  • هفت گام برای اجرای امتیازات باشگاه مشتریان
  • ساخت مخاطب برای تیم فروش
شخصي سازی محتوا - پرتال سازمانی

شخصي سازی محتوا

شخصی​ سازی محتوا کمک میکند بازدیدکنندگان و کاربران سایت، محتوایی را که بیشتر مورد نظر آنها است و منافع آنان را تامین می‎کند ببینند که باعث می‎شود شما لیدها و تبدیل​های بیشتری را داشته باشید. استفاده از تقسیمبندی مخاطبین و شخصی ​سازی باهم، به شما کمک می​کند که چه نوع محتوایی را برای چه نوع مخاطبی طراحی کنید.
  • ارائه محتوای شخصی‎سازی شده
  • تحلیل میزان استفاده
  • تعریف قوانین شخصی‎سازی محتوا
  • انعطاف‎پذیری برای توسعه دهندگان
تحلیلگر وب - پرتال سازمانی

تحلیلگر وب

تجزيه و تحليل متريك آمار سايت مانند ترافيكها ،بازديدها و منابع
ارتباط با مشتريان(CRM) - پرتال سازمانی

ارتباط با مشتريان(CRM)

  • شناسايي مخاطبان
  • يكسانسازی دادههای مخاطب(مشتری بالقوه) با مشتری(مشتری بالفعل)
  • استفاده از اطلاعات جغرافيايي برای مخاطب
  • نمايش و مديريت مخاطبان آنلاين
  • تعيين وضعيت مخاطبان
  • اطلاعات سازماني(مشتری حقوقي)
  • ...
آزمون A/B - پرتال سازمانی

آزمون A/B

 ايجاد نسخه‌های مختلف از اشياء و بهينه سازی آنها منطبق بر رفتار مشتری بر روی اشيا:
  • آزمون A/B
  • آزمون MVT
مدیریت یکپارچه کمپینها - پرتال سازمانی

مدیریت یکپارچه کمپینها

نظارت بر كمپينهای آماری مبتني بر ترافيك و تبديل گزراشات سيستمي به اطلاعات كاربردی مبتني بر فعاليت كاربران
ايميل بازاريابي - پرتال سازمانی

ايميل بازاريابي

ارسال ايميل بازاريابي جهت جذب مشتريان جديد با تشويق مشتريان موجود
اتوماسیون بازاریابی  - پرتال سازمانی

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسيون بازاريابي: پيكربندی چگونگي اجرا و پشتيباني فرآيندهای بازاریابی برای جذب مخاطبان و مشتریان است.

تمام ویژگی ها

مشتریان مرتبط