خانه وب ارائه دهنده راهکارهای مبتنی بر محتوا و دیجیتال مارکتینگ
برای ارائه هر چیز، باید محتوا داشته باشید. مقاله، عکس، آگهی روی دیوار، برنامه تلویزیونی، خبر و داستان، همه و همه محتوا هستند. اگر بخواهید چیزی را توصیف کنید، توصیف شما محتوا است. می‎خواهید داستانی را تعریف کنید، از خودتان می‎پرسید از کجا شروع کنم، چگونه وصف کنم و چطور پایانش را بگویم. این چگونی، برنامه‎ریزی شما، برای محتوای شما است و به نوعی استراتژی داستان خود را تعیین می‎کنید تا مخاطبتان بهتر و راحتتر داستان شما را بپذیرد.
در دنیای وب به دلیل بهره‎برداری از امکانات چند رسانه‎ای مرتبط بهم، محتوا مفهوم و ابعاد بیشتری پیدا می‎کند و بواسطه ابزارهای جستجوگر درون و برون سایتی انتخاب برای مخاطبان بهتر و ساده‎تر می‎شود و مخاطب می‎تواند بسیار هدفمند به محتوا مورد نظر خود دست یابد.
بزررگان بازاریابی دنیا معتقدند زمان تبلیغات تلویزیونی، مجله‎ای و روزنامهای به پایان رسیده است و دنیای رسانه‎ای پیش رو، دنیای وب و شبکه‎های اجتماعی است. برای اینکه جایی در این دنیای پیش رو داشته باشید به استراتژی محتوا و دانش دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید، ما در خانه وب این نیاز را برآورده می‎کنیم.

ویژگی های مهم

استراتژی محتوا - پرتال سازمانی

استراتژی محتوا

بسیاری از شرکتها و سازمانها، محتوا را به عنوان یک عامل موثر برای ارتباط با مخاطبان می‎دانند، اما اینکه این عامل چگونه با هدف مشخص و کارایی موثر انجام شود مسئله‎ای است که نمی‎توانند راه حلی برای آن پیدا نمایند. با داشتن یک استراتژی محتوای مناسب، نظم، مفهوم، کارایی، اهداف و اندازه‎گیری برای محتوا ایجاد می‎شود. در واقع استراتژی محتوا یک چشم انداز و راهکار خلاقانه برای معماری اطلاعات است، که تولید و گردآوری، ایده پردازی، عملیاتی و نگهداری کردن تمامی اطلاعات دیجیتال و غیردیجیتال را شامل می‎شود و در مجموع می‎توان آن را یک برنامه‎ریزی کامل برای تولید محتوای کاربردی، مدیریت محتوا و ارائه آن به مخاطب دانست.
تولید محتوا - پرتال سازمانی

تولید محتوا

تولید محتوا ابتدای چرخه حیات محتوا است، محتوا میتواند یک مقاله، کتاب، تصویر و یا یک فیلم باشد. بسته به نیاز کسب و کار و شناخت مخاطب محتوا شکل گرفته و تولید می‎شود. محتوا هدفمند و طبق یک استراتژی از پیش تعریف شده تهیه میگردد.
 
بازاریابی با استفاده از محتوا - پرتال سازمانی

بازاریابی با استفاده از محتوا

اصولا هر تبلیغی چه سنتی و چه به شکلهای جدید تبلیغ، دارای محتوا است و بدون محتوا اصلا بازاریابی اتفاق نمی افتد. باید محتوا را بصورت خلاصه، آموزنده و تاثیرگذار تولید کنیم تا بتوانیم تاثیر بیشتری بر ذهن مخاطب داشته باشیم. خروجیهایی که از بازاریابی با استفاده محتوا استخراج می‎شود، روشها و نگرش ما را به بازارمان تعیین می‎کند.
 
عرضه و توزیع محتوا  - پرتال سازمانی

عرضه و توزیع محتوا

 محتوایی که تولید می‌شود، در نهایت باید به شکلی قابل استفاده برای مخاطب در بیاید و از طریق شبکه‌های توزیع به دست او برسد. وقتی برای یک سایت مطلبی می‌نویسیم و روی کاغذ به مدیر مربوطه ارائه می‌دهیم، کار تولید محتوا را انجام دادهایم، اما تبدیل شدن این مقاله به یک متن دیجیتال مناسب کمی پیچیده است. ضمن اینکه پس از تایپ شدن و دیجیتال شدن آن و مشخص شدن نحوه توزیع برای مخاطب نهایی ابزارها و زیر ساختهای مورد نیاز باید فراهم گردد. ابزار عرضه میتواند سایت، تلگرام و یا یک مجله باشد.
 
SEO - پرتال سازمانی

SEO

یکی از مهم‌ترین انواع محتوا، محتوای دیجیتال است. محتوای دیجیتال مطلبی است که شبکه های اجتماعی، در وبلاگ‌ها و سایت‌ها و خلاصه در فضای مجازی منتشر می‌شود. همه خوب می‌دانیم که تولید محتوا کافی نیست، باید کسی هم باشد که این محتوا را ببیند، از آن استفاده کند و این محتوا را به دیگران توصیه کند. جمله معروف "محتوا پادشاه است" وقتی معنی پیدا می‎کند که دیگران محتوای ما را پیدا کرده باشند.
گوگل پرچمدار موتورهای جستجو است و بدون شک همه خود را برای جستجو شدن در گوگل آماده می کنند، الگوریتمهای SEO گوگل دائما تغییر می کنند و روشهای جدیدی برای جستجو شدن به ما پیشنهاد می‎دهند. ما در خانه وب راهکارهای بهتر جستجو شدن و به چشم آمدن را را انجام می‎دهیم و به مشتریانمان می‎آموزیم.
 
دیجیتال مارکتینگ - پرتال سازمانی

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارها و روشهای بازاریابی به صورت دیجیتال است، بعضی ابزارها بسیار ساده و زود بازده هستند ولی در درازمدت کارایی آنها کمرنگ خواهد شد و برخی از آنها نیاز به برنامه‎ریزی های طولانی مدت دارد، برای این منظور توصیه می‎شود که با استراتژی مشخص از تمامی این روشها استفاده گردد.

مشتریان مرتبط