برای ارائه هر چیز، باید محتوا داشته باشید. مقاله، عکس، آگهی روی دیوار، برنامه تلویزیونی، خبر و داستان، همه و همه محتوا هستند. اگر بخواهید چیزی را توصیف کنید، توصیف شما محتوا است. میخواهید داستانی را تعریف کنید، از خودتان میپرسید از کجا شروع کنم، چگونه وصف کنم و چطور پایانش را بگویم. این چگونی، برنامهریزی شما، برای محتوای شما است و به نوعی استراتژی داستان خود را تعیین میکنید تا مخاطبتان بهتر و راحتتر داستان شما را بپذیرد.
در دنیای وب به دلیل بهرهبرداری از امکانات چند رسانهای مرتبط بهم، محتوا مفهوم و ابعاد بیشتری پیدا میکند و بواسطه ابزارهای جستجوگر درون و برون سایتی انتخاب برای مخاطبان بهتر و سادهتر میشود و مخاطب میتواند بسیار هدفمند به محتوا مورد نظر خود دست یابد.
بزررگان بازاریابی دنیا معتقدند زمان تبلیغات تلویزیونی، مجلهای و روزنامهای به پایان رسیده است و دنیای رسانهای پیش رو، دنیای وب و شبکههای اجتماعی است. برای اینکه جایی در این دنیای پیش رو داشته باشید به استراتژی محتوا و دانش دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید، ما در خانه وب این نیاز را برآورده میکنیم.