در یک کسب ​و​کار جدید داشتن یک وب سایت به چندین زبان مختلف شرط اول رشد کردن آن کسب​ وکار است.

UNICODE و نمایش آن‌ها

تمامی محتوا​ها بصورت UNICODE ذخیره شده و با encoding utf-8 و utf-16 نمایش داده می‌​شوند بنابراین با تمامی زبان‌ها حتی زبان‌های شرقی مانند فارسی، روسی و چینی هم سازگاری دارند.

 

انتخاب زبان هوشمند

اگر یک بازدید کننده برای اولین بار وارد سایت شود، به دو حالت زبان مورد نظر به او اختصاص می‌یابد:
  • مبتنی بر نام دامنه(یعنی اگر دامنه webhouse.ir باشد خود به خود زبان فارسی نمایش داده خواهد شد).
  • مبتنی بر تنظیم زبان مرورگر

 

بازگشت به زبان پیش‌فرض

اگر صفحه‌​ای ترجمه نشده باشد، خانه وب این گزینه دارد که  آن صفحه را با زبان پیش‌فرض نمایش دهد.

تبدیل زمان به‌صورت خودکار

خانه وب اجازه می‌دهد کاربران منطقه زمانی خود را مشخص کنند، به این ترتیب تاریخ و زمان بر اساس منطقه زمانی محلی نمایش داده خواهد شد.

تعریف زبان برای فرآیند گردش کار

شما می‌​توانید یک فرآیند گردش‌کار را برای افرادی با چند زبان مختلف تعریف نمایید. مثلا اگر دفتر مرکزی شما در تهران است و مرحله​‌ای از کار را برای نماینده خود در آلمان ارسال می‌​کنید، مرحله گردش‌کار در دفتر آلمان به زبان آلمانی می‌تواند باشد. همچنین می​‌توانید مشخص کنید کاربران مجاز به ویرایش کدام نسخه از زبان هستند.

ساختار انعطاف پذیر سایت

در خانه وب هر نسخه از یک زبان می​تواند ساختار خودش را داشته باشد یعنی علاوه بر اینکه می​تواند از ساختار کلی تبعیت کند میتواند با دیگر نسخه ها متفاوت هم باشد.

محتوای ترجمه شده

  خانه وب به شما نشان می​‌دهد که کدام محتوا ترجمه شده و کدام محتوا هنوز ترجمه نشده است.

واسط کاربری بومی شده

واسط کاربری خانه وب در چند زبانی وجود دارد و به‌راحتی توسعه​ پذیر است.