ابزارهای سئو در کنتیکو

1397/03/20
کنتیکو سئو را آسان می کند و به شما ابزارهایی که نیازمند بدست آوردن رتبه بندی عالی در موتورهای جستجوگر می باشید را در اختیارتان قرار می دهد.  

نقش کلمات کلیدی در بالابردن رتبه بندی وب سایت در جستجو گوگل

چگونه کنتیکو آن را آسان می کند؟

تعیین سطح تاثیر کلمات کلیدی وب سایتتان در جستجو گوگل به 2 طریق انجام می شود.
   1.تعیین سطح بر اساس میزان ربط محتوای سایت شما با عبارت جستجوی متنی می باشد.
میزان مرتبط بودن محتوا به وسیله ی آنکه چقدر کلمات کلیدی سایت شما با عبارت جستجو شده قابل انطباق باشد، در نتیجه شما باید محتوای سایتتان را با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوهایی که مرتبط با هدف بیزنس شما می باشد سفارشی
سازی کنید.
   2.تعیین سطح براساس Page Rank  سایت شما
گوگل اعتبار PageRank  سایت شما را براساس تعداد سایت های معتبری که به سایت شما لینک داده شده مشخص می کندکه این لینک ها باید براساس کلمه کلیدی مهمی که برای سایت در نظر گرفته اید باشد.
اگر سایت شما و سایت رقیبتان به یک اندازه محتوای مرتبط با کلمه کلیدی داشته باشد ولی PageRank  سایت شما بالاتر باشد، این امر ناشی از لینک های مرتبط پیوند داده شده با سایت شما می باشد در نتیجه سایت شما زودتر در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 

انتخاب کلمه کلیدی مرتبط

هدف پیدا کردن کلمه ی کلیدی مشخص کردن کلمه ای است که بیشترین نتیجه ی جستجو را برای سایت داشته باشد.
کلمه کلیدی که تعیین می کنید باید سه خصوصیت زیر را داشته باشد
  1. بیشترین ارتباط، کلمه ی کلیدی باید بیشترین ارتباط با بیزنس ، محصولات و خدمات شما را داشته باشد.
  2. کمترین سختی، منظور از سختی در اینجا به معنی سختی در شکستن کلمات به کلماتی که در بالاترین رتبه بندی جستجوی گوگل قرار دارند مانند اصطلاح Marketing  که بیشترین سختی رادارد.
  3. بالاترین ترافیک، تعداد دفعاتی که کلمات کلیدی در جستجو ها استفاده می شود
در اینجا چند تکنیک برای مشخص نمودن بیشترین ارتباط کلمات کلیدی با محتوای وب سایت به شما ارائه می شود.
  1. پکیج Web Analytics  می تواند به شما بگوید مردم از چه اصطلاحاتی برای دسترسی به سایت شما استفاده می کنند.
  2. سورس کد سایت رقیبتان را ارزیابی کنید تا بفهمید از چه لغات کلیدی استفاده می کنند
  3. از مشتریان بپرسید از چه اصطلاحی برای دسترسی به سایت شما استفاده کردند
بعد از آنکه این مراحل انجام شد تست لغات کلیدی با یک و یا 2 ابزار لغات کلیدی مرحله ی بعدی می باشد.
ابزار لغات کلیدی به شما کمک میکند در جهت شناسایی میزان ارتباط لغات کلیدی با محتوای سایت و همچنین میزان پتانسیلی که کلمه کلیدی در جستجوها دارد.
 

جایگاه کلمه ی کلیدی در موتورهای جستجوگر

هنگامی که شما کلمات کلیدی درست را مشخص کردید، باید محتوای سایت را آنالیز کنید تا مطمئن شوید آیا محتوای سایت کلمات کلیدی را پوشش می دهد؟
در ابتدا شما باید به موتورهای جستجوگر بفهمانید که کدام کلمه ی کلیدی برای شما مهمتر است در این صورت شانس سایت شما در جستجوهای مرتبط افزایش می یابد و در رتبه بندی بالاتری نسبت به سایر سایت ها قرار خواهد گرفت.
هر PageTitle  و MetaDescription  و URL  باید شامل کلمه ی کلیدی باشد که شما برای بهینه سازی آن تلاش می کنید همچنین صفحه باید دارای هدری که شامل کلمه کلمه کلیدی است باشد، از H1  برای هدر اصلی استفاده کنید زیرا SearchEngine  تگ H را مهمتر از انواع تگ های دیگر متنی در نظر می گیرد.
 در محتوای سایت شما باید کلمه ی کلیدی انتخابی در جایگاه مناسبی قرار گیرد تا شانس رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو گر افزایش یابد بنابراین استفاده از کلمه ی کلیدی در پاراگراف اول و در انتهای محتوای صفحه رتبه بندی سایت شما را
افزایش می دهد.


چگونه CMS Kentico  ادغام کلمه ی کلیدی را با سایت برای شما آسان می کند

کنتیکو سئو را آسان می کند و به شما ابزارهایی که نیازمند بدست آوردن رتبه بندی عالی در موتورهای جستجوگر می باشید را در اختیارتان قرار می دهد.

مطابق قوانین سئو، کنتیکو شما را مجبور به وارد کردن محتوا برای MetaTag  ها شامل تگ Title  ، تگ DescriptionTag و تگ Keyword  می کند که منجر به هماهنگ شدن با بهترین روش های سئو است.
کنتیکو همچنین  URL Alias ساده ، خوانا و URLFriendly  در مقابل URL  پیچیده تولید می کند، مطابق این عملکرد شما به راحتی URL  هر صفحه را مطابق کلمه کلیدی آن صفحه قرار می دهید که یکی از اجزای مهم در سئو می باشد.
استفاده از ابزار web Analytics  کنتیکو رتبه بندی SEO  را بهبود می بخشد. به  ابزار web Analytics  سایت نگاه کنید تا مشخص کنید که کدام لغت کلیدی بیشترین ترافیک را برای سایت شما به همراه می آورد، همچنین کلمه ی کلیدی که  باعث شده است مراجعه کنندگان  زمان زیادی را در سایت شما بگذارند را تشخیص می دهید در نتیجه می توانید با کنتیکو  صفحات جدید بهینه سازی شده مطابق با کلمات کلیدی منتخب بسازید که انجام آن رتبه بندی سایت شما را در نتایج جستجوهای آن عبارت‎ها بالاتر می برد.
همان طور که در پیشتر اشاره شد تست لغات کلیدی برای بدست آوردن بهترین لغت کلیدی برای سئو بسیار مهم می باشد، در کنتیکو به همراه واسط کاربری آسان و UserFriendly   ادیتور WYSIWYG  که با ورژن کنترل ادغام شده است شما به طور مداوم می توانید لغت کلیدی را ادیت کرده و در صفحات سایت قرار دهید.

 
User Avatar
نویسنده : زهرا فرزان
امتیاز شما :

دیدگاه کاربران



ارسال پیام



 Security code