چگونگی دانلود گزارش لینک ها در نسخه جدید گوگل وبمستر

1397/07/30
در ژانویه 2016 گوگل نسخه جدید سرچ کنسول گوگل (Google search console ) را که چند ماه قبل برای تعداد محدودی از کاربران به صورت کاملا تصادفی فعال کرده بود، اما به تازگی نسخه جدید گوگل وبمستر یا همان سرچ کنسول گوگل از حالت آزمایشی خارج شده و کاملا قابل استفاده برای عموم می باشد. در نسخه جدید سرچ کنسول علاوه بر تغییرات ظاهری از نظر رابط کاربری، از نظر ساختاری هم تغییرات زیادی داشته و قسمت های جدیدی به سرچ کنسول اضافه شده که شامل: index coverage, search performance Amp statuse, Job posting می باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه گزارش گیری لینک ها را آموزش دهیم.
در ژانویه 2016 گوگل نسخه جدید سرچ کنسول گوگل (Google search console ) را که چند ماه قبل برای تعداد محدودی از کاربران به صورت کاملا تصادفی فعال کرده بود، اما به تازگی نسخه جدید گوگل وبمستر یا همان سرچ کنسول گوگل از حالت آزمایشی خارج شده و کاملا قابل استفاده برای عموم می باشد.در نسخه جدید سرچ کنسول علاوه بر تغییرات ظاهری از نظر رابط کاربری، از نظر ساختاری هم تغییرات زیادی داشته و قسمت های جدیدی به سرچ کنسول اضافه شده که شامل: index coverage, search performance Amp statuse, Job posting می باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه گزارش گیری لینک ها را آموزش دهیم.نکته مهم در خصوص این گزارش امنیت که حاوی داده های مختلفی از آنچه در ورژن قدیمی وبمستر بوده می باشد.
 
google-links-download-menu-1.png
برای گرفتن خروجی لینک ها، شما باید در گزارش کنونی مرتبط با google رفته و در منوی سمت چپ بر روی link  کلیک نمایید، در گوشه سمت راست بالا گزینه ای جهت گرفتن خروجی وجود دارد در واقع جهت گرفتن خروجی شما به دو ورژن دسترسی دارید که کی شامل "more sample links"و دیگری "latest links" می باشد.
 
google-links-download-1.png

شما می توانید داده ها را در قالب csv  یا گوگل شیت فرمت دانلود کنید که به طور خودکار یک گوگل شیت با داده های مرتبط را باز می کند.
google-links-download-2.png
فراموش نکنید که نسخه جدید و نسخه قدیمی سرچ کنسول در گزارش های لینک حاوی داده های مختلفی است که می توانید هر دو گزارش را دانلود کرده و باهم مقایسه نمایید.
اما همانگونه که گوگل اعلام کرده است این گزارش جدید دقیق تر در نظر گرفته شده است با این تفاوت که ممکن است تعداد لینک ها کاهش پیدا کند.
" Data in this report is more accurate than the old Links to your site report. As a result, the values in the new report may be lower, but this does not indicate a drop in links, but rather a more accurate and secure way of reporting them."
دریافت گزارش لینک ها برای همه کاربران فعال شده است بنابراین اگر شما هنوز به آن دسترسی ندارید باید آن را بزودی داشته باشید.
 
User Avatar
نویسنده : نسرین قنبری
امتیاز شما :

دیدگاه کاربران



ارسال پیام



 Security code