هر کسبوکار برای ارزشدهی مخاطبین خود ضوابط خاص و متفاوتی دارد. ماژول امتیازات در باشگاه مشتریان خانه وب به شما اجازه میدهد تا بتوانید سیستم امتیازدهی خود را با استفاده از دو قانون ترکیب کنید:
دموگرافیک: شناسایی مخاطبین مناسب برای کسبوکارتان، بر اساس اطلاعات پروفایل آنها، مانند محل کار یا سکونت، عنوان شغلی یا میزان کامل کردن اطلاعاتی که از او خواسته میشود.
رفتاری: تعیین سطح تعامل مخاطبین با کسبوکار شما بر اساس فعالیتهای آنها، مانند مقدار خرید انجامشده، تعداد خرید در بازه زمانی مشخص، بازدید صفحات، دانلود مستندات یا پر کردن فرمها و غیره.
شما میتوانید برای هر قانون مشخص، امتیازی را تعیین کنید و اینکه یک مخاطب باید چه مقدار امتیاز کسب کند تا به یک مخاطب بالقوه یا به یک مخاطب خاص (یک مخاطب با سطح تعریفشده - طلایی، نقرهای) تبدیل شود. همچنین میتوانید تعیین کنید که بعد از یک بازه زمانی مشخص امتیازات منقضی گردند یا برای یک فعالیت امتیاز منفی تعریف کنید، مثلاً زمانی که یک مخاطب اشتراک خبرنامه را لغو میکند.
ویژگیها:
- تعریف قوانین امتیازدهی انعطافپذیر با استفاده از رابط کاربری آسان
- تبدیل سطح مخاطبین بهصورت خودکار بر اساس مقدار امتیاز کسبشده
- اختصاص امتیازات کسبشده به نوع استفاده از امتیاز (مثلاً ارتقای سطحبندی یا دریافت جایزه)