هر کسب وکار برای ارزشدهی مخاطبین خود ضوابط خاص و متفاوتی دارد. ماژول امتیازات در خانه وب به شما اجازه میدهد تا بتوانید سیستم امتیازدهی خود را با استفاده از دو قانون ترکیب کنید:
- دموگرافیک: شناسایی مخاطبین مناسب برای کسبوکارتان، براساس اطلاعات پروفایل آنها، مانند محل کار یا سکونت، عنوان شغلی یا میزان کامل کردن اطلاعاتی که از او خواسته میشود.
- رفتاری: تعیین سطح تعامل مخاطبین با شرکت شما براساس فعالیتهای آنها، مانند بازدید صفحات، دانلود مستندات یا پرکردن فرمها.
شما می
توانید برای هر قانون مشخص، امتیازی را تعیین کنید و اینکه یک مخاطب باید چه مقدار امتیاز کسب کند تا به یک مخاطب بالقوه یا به یک مخاطب خاص(مانند مخاطب رنگی) تبدیل شود، همچنین میتوانید تعیین کنید که بعد از یک بازه زمانی مشخص امتیازات منقضی گردند ویا برای یک فعالیت امتیاز منفی تعریف کنید مثلا زمانی که یک مخاطب، اشتراک خبرنامه را لغو میکند.