بیمه دی

بیمه دی چهارمین شرکت بیمه ای در بین 33 شرکت فعال در این صنعت می باشد و در حال حاضر بیش از دو میلیون بیمه شده در سراسر کشور که قریب به 11.5 در صد بازار بیمه درمان تکمیلی را شامل می شوند، خدمات بیمه ای خود را از شرکت بیمه دی دریافت نموده اند.
باشگاه مشتریان بیمه دی با هدف ایجاد رابطه دو سویه بیمه دی با مشتری و حفظ و ارتقا وفاداری مشتری به سازمان اجرا میشود. در واقع باشگاه مشتریان بیمه دی راهکاری است که با طراحی و برنامهریزی سازمانی مناسب، به خریداران و مشتریان وفادار امکانات ویژهای میدهد تا برآیند احساسی بهتری را برای مشتری ایجاد کند. راهاندازی باشگاه مشتریان با برنامهریزی حفظ و نگهداشت مشتریان، الزام تمامی کسب وکارها است و به سازمان بیمه دی کمک میکند تا بتواند مشتری فعلی و وفادار خود را شناسایی و حفظ نماید.