ما خود را مسئول موفقیت شما میدانیم، پس سعی میکنیم با آموزش مستمر ضمن کاهش هزینههای پشتیبانی عمومی، برای مشتریانی که به سطح حرفهایتری از پشتیبانی و تضمین کیفیت نیاز دارند، با ارائه برنامههای VIP و برنامههای توافقی ویژه، رضایت شما را جلب کرده و هرگونه نگرانی در این خصوص را برطرف کنیم.
- برنامههای منعطف پشتیبانی (از پاسخگویی محدود تیکت تا تامین کارشناس مقیم فنی)
- برنامه آموزشهای حضوری و غیرحضوری
- سامانه تیکتینگ و برنامه موبایل تیکتینگ
- سامانه مدیریت و کنترل پروژه
- پرتال مشتریان
- مدیریت دانش همراه با آرشیو ویدئویی کاربری، راهبری و توسعه