منظور از تجارت الکترونیک، رویکرد الکترونیکی کردن تمامی کنش‌ها و واکنش‌های یک کسب و کار، همراه با تمامی آدمها و نقشهای آن است

منظور از تجارت الکترونیک، رویکرد الکترونیکی کردن تمامی کنش‌ها و واکنش‌های یک کسب و کار، همراه با تمامی آدمها و نقشهای آن است.

در تمامی کسب و کار‌ها، تامین کالا( اعم از تولید یا واسطه‌گری)، ارائه کالا (نمایشگاههای محصولات)، فروش آنلاین و تحویل درست آن به مشتری بسیار پر اهمیت بوده و هست. اما چالش امرزوه تمامی تجارت‌ها، جذب و نگهداری مخاطب یا مشتری است. شناخت جامعه هدف (مخاطبین) و تبدیل آنها به مشتری، ارائه کالا یا خدمات مناسب، تحقیق و مطالعه رفتار و حفظ و نگهداری مشتریان بر اساس شاخص‌های گوناگون، همه و همه در راه‌کار تجارت الکترونیک خانه وب امکان‌پذیر است. در تجارت الکترونیک خانه وب ما با توجه به گونه و اندازه کسب‌وکار، سناریو هایی کاملاَ پویا طراحی و ارائه می‌دهیم. در تجارت الکترونیک خانه وب گستردگی تجارت به اندازه همه دنیا و همه افراد کره زمین است.

در تجارت الکترونیک خانه وب تمامی آدمها و نقش‌های کسب‎و‎کار شما در یک داستان هماهنگ وجود دارند و تعاملات الکترونیکی آنها تجارت الکترونیکی شما را ساخته و به شما نشان می‎دهد که فروشگاه آنلاین شما فقط بخشی از کسب‎وکار الکترونیکی شما است. ما می‎توانیم برای هر نوع کسب و کار الکترونیکی راهکار منحصربفرد و خاص خود را ارائه دهیم.

راهکار تجارت الکترونیک خانه وب یک سیستم کاملا ماژولار و انعطاف‎پذیر است پس تمامی فرآیندها و ساختارها براحتی متناسب با کسب و کار و نحوه کار فروشگاه آنلاین شما پیاده سازی می‎شوند و خیال شما را آسوده میکند که یک فروشگاه آنلاین بزرگ، با تعداد کالا فراوان و مشتریان بسیار زیاد بسرعت قابل اجرا است و شما می توانید فروش آنلاین خود را با تمامی ویژگیهایی که در نظر دارید در فروشگاه آنلاین خودتان انجام دهید.

تجارت الکترونیک خانه وب بر روی زیر ساخت قدرتمند خانه وب تولید و توسعه یافته است به همین دلیل هر نوع توسعه و سفارشی سازی را به سادگی امکان‎پذیر می‎کند. مدیریت محصولات، مدیریت سفارشات، تولید کنندگان، تامین کنندگان، برندها، انبارها، انواع حمل کالا، انعطاف پذیری طراحی سایت بر اساس درخواست مشتری، نحوه فروش و نوع فروش، سفارشی سازی مدلهای تخفیف با استفاده از واسط کاربری آسان و صدها امکان دیگر راهکار تجارت الکترونیک خانه وب را کاملا متمایز می‎کند و این اطمینان را می‎دهد که قابلیت ارائه انواع B2C ، B2Bو C2C را به مشتریان خود دارد. همچنین یکپارچه بودن کامل آن با راهکار آنلاین مارکتینگ (باشگاه مشتریان ، CRM ، اتوماسیون بازاریابی و ...)، امکان بازاریابی و تحلیل مشتریان را از روشهای مختلف فراهم میسازد.

ویژگی های مهم پرتال سازمانی

تمام ویژگی ها پرتال سازمانی